יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

מותג הפרימיום הבינלאומי ABC מציג מוצרים לנקיון מושלם בבית

תכירו חברת Com (קומ תיאום בינלאומי) הישראלית שהביאה לארץ , את מותג הדגל שלה – ABC, המותג הבינלאומי המוביל בעולם בשוק מוצרי הניקיון והצריכה לבית,  המותג ABC משתייך לקטגוריית מוצרי הפרימיום, עם הבטחה לאיכות הגבוהה ביותר, לצד המחירים האטרקטיביים ביותר.
לאחר ההתנסות של במוצרי הנקיון של חברת Com הגעתי למסקנה שהמוצרים איכותיים ביותר בזכות פעולת הנקיון וההברקה שלהם, וגם בזכות הניחוח המיוחד שנשאר לאחר מכן, במיוחד בנוזל הרצפה ובמרכך הכביסה הייחודי, לאחר ההתנסות שלי במוצרים בהחלט התרשמתי לטובה.
המוצרים שהתנסתי בהם:
נוזל רצפות ABC:

סדרת נוזלי הרצפות של המותג המובילABC  מציעה נוזל איכותי לניקוי רצפות בבישום חזק ובמגוון ניחוחות: אוקיינוס, מאסק, אורנים ולבנדר,ניתן להשיג בבקבוקים של 900 מ"ל ובקבוקים של 2.5 ליטר, לאחר השטיפה נשאר ניחוח ייחודי ורענן, הייחודיות של הנוזל שלאחר ששמים אותו בדלי עם מים קל מאוד לשטוף גם בזכות זה שלא נוצר הרבה קצף שמפריע לשטיפה.
מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-900 מ"ל / 14.90 ₪ ל-2.5 ליטר.  
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.
נוזל כלים ABC:

סדרת נוזלי הכלים של המותג המוביל ABC  כוללת נוזל לניקוי כלים איכותי המכיל 24% חומר פעיל וממיס שומנים, עם הבטחה שטיפה אחת מספיקה. ניתן להשיג ב-3 ניחוחות: ליים, לימון ודובדבן, הנוזל כלים איכותי בכך שהשתמשתי במעט נוזל כדי לנקות את הכלים שהתנקו בצורה יעילה וטובה, נשאר ניחוח נעים לאחר השטיפה.

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ ל-750 מ"ל.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ.
מרכך כביסה מרוכז PARFUMIA
מותג מוצרי הניקיון הבינלאומי המוביל ABC, של היבואנית קומ תיאום בינלאומי (Com), מרחיב את קו מרככי הכביסה ומשיק מוצר חדש בקטגוריה: מרכך כביסה מרוכז PARFUMIA המגיע במגוון ניחוחות ריחניים:Charming Jasmine, Romantic Rose, Elegant Orchid ומבטיח רכות מושלמת וניחוח בושם הנשאר עד 10 שבועות.

מרכך הכביסה בעיניי גולת הכותרת של המוצרים המעולים של ABC , המרכך מדהים בריח ולאחר הכביסה נשאר ריח מעולה על הבגדים לזמן ממושך, מעבר לכך המרכך של ABC ,בין הטובים שניסיתי עד היום.
קפסולת הבושם במרכך יוצרת ניחוח בושם מושלם הנשאר עד ל-10 שבועות תודות לטכנולוגיית המיקרו קפסולות. הקפסולות מגבירות את פעילותן במגע עם בד הכביסה ומעניקות חוויית בושם מיוחדת ורכות מושלמת תודות לפורמולה עשירה.
מחיר מומלץ לצרכן: 10-11.90 ₪ ל – 1 ליטר.
 ניתן להשיג בחנויות סיטונאים מובחרות וברשתות השיווק.
אודות ABC:
עם פריסה ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם, המותג הבינלאומי ABC הוא אחד ממותגי הפרימיום החזקים ביותר בשוק מוצרי הניקוי והצריכה לבית. המותג הושק בשנת 1985, כמיזם משותף של חברת ג'וינט ונצ'ר עם חברת קולגייט פלמוליב העולמית, כאשר בשנת 2008 הסתיים המיזם המשותף בין החברות,ABC  הושק מחדש והורחב כמותג חזק ודומיננטי למתן פתרונות ניקוי ביתי, והפך לשחקן מרכזי במאות מיליוני בתים ברחבי העולם. המותג ABC מיוצר בטורקיה תחת הסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים ביותר, ובנוסף מייצר מגוון רב של מוצרים במיתוג פרטי: ניקוי רצפות, מרכך כביסה, נוזל כביסה, סבון כלים, אבקת כביסה ועוד. חזון החברה עומד על המוצרים ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר ובמחירים אטרקטיביים.
קרדיט צילום:יח"צ , רונן חבסוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה