יום ראשון, 17 באפריל 2016

מברשת לייף Wet Brush,כי לשיער שלי מגיעה מברשת חכמה....

כבעלת שיער ארוך אני מכירה על בסיס יומיומי את ההתארגנות עם סירוק השיער,וכשיש לי קשרים אז בכלל זה סיוט להסתרק,כל משיכה כואבת ולא נעימה,לכן כל כך שמחתי להכיר את זוכת מוצר השנה מברשת לייף  Wet Brush,מברשת קסומה שכל סירוק בה ללא כאב,מברשת פטנט ייחודית. 

אצלנו בבית מברשת שיער איכותית וטובה מאוד נחוצה,לכל בנות הבית ,אני הסתרקתי במברשת ומסקנתי שהיא פשוט מעולה,סוף סוף אני נהנית ממברשת נכונה שלא גורמת לכאב בעת הסירוק.


הסוד של המברשת הוא בסיבי המברשת החכמים , הסיבים בגמישות משתנה ומאפשרים פרימה קלה של קשרים ללא משיכה,תלישה או שבירת השערה.

הגמישות משתנה בהתאם להתנגדות השיער ומונעת משיכה,קריעה ושבירה של השיער ובכך נמנעת נשירה מיותרת.
עד היום רובנו לא ייחסנו חשיבות לטיב מברשת השיער ופשוט קנינו מברשת לפי המחיר והיופי שלה.
חשוב לדעת שיש קשר בין בריאות ומראה השיער שלנו וטיב המברשת, כיוון ששימוש לא נכון במברשת לא מתאימה תולש ופוגם בשיער שאותו אנחנו כל כך רוצים לטפח,כאשר השיער רטוב אזי איכות המברשת חשובה פי כמה, הסיבה לכך היא שהשיער עשוי מחומר שנקרא קרטין, אותו חומר ממנו עשויות הציפורניים.
כפי שהציפורניים מתרככות לאחר אמבטיה חמה, כך גם השיער מתרכך והברשתו בצורה לא נכונה גורמת לקריעה, תלישה ושחיקה של השיער ואת רואה את הנזקים, יום יום, בשיערך העייף עם הקצוות המפוצלים ובכמות השערות המטרידה שאת מסירה מהמברשת.. 
המברשת מיועדת לנשים וילדות עם כל סוגי השיער כולל נשים הסובלות מנשירה מוגברת , וגם נשים עם שיער פגום , כתוצאה מפן החלקה ושימוש בצבע.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה