יום ראשון, 12 במרץ 2023

פופקולנד מציעה חגיגה של טעמים, "פופורנס" פופקורן טעים במגוון טעמים…

מי אינו אוהב פופקורן , ואני אוהבת במיוחד, ואין כמו פופקורן במגוון טעמים, כך שכל אחד מבני המשפחה יכולים להנות מאכילתו, תכירו  את פופקולנד ואת חטיפי ”פופקורנס“ פופקורן בטעמים, טעמים מגוונים ומיוחדים,בטעמים של גבינה, בצל, קרמל תות ועוד.

פופקולנד הוקמה בשנת 2009 ע"י מעוז רעם, יזם צעיר אשר החל את דרכו בדוכנים בקניונים אשר הציעו מגוון רחב של מוצרים שבראשם היה הפופקורן בטעמים במבחר עצום של מעל ל-20 טעמי פופקורן ייחודיים, זה היה ”מבחן הטעימה“ הראשוני של פופקולנד עם מאות אלפי לקוחות אשר ביקרו בדוכנים וקנו ממגוון טעמי הפופקורן אשר הותאמו לטעם הישראלי.

מתוך המגוון העצום של הפופקורן בטעמים אשר פיתחה פופקולנד במהלך השנים, נבחרו שישה טעמים מובילים בסדרת חטיפי ”פופקורנס“: תות שדה, קרמל מלוח, גבינה, גריל, בצל ומלח ים.

כאשר קיבלתי להתנסות את מגוון הטעמים, התרשמתי מהצבעוניות של השקיות, ואחרי שפותחים וטועמים בהחלט מבינים שמדובר בפופקורן חלומי, כל טעם מתאים לאכילה, וטעם התות שדה בהחלט מפתה, ומאוד מיוחד בטעם, ואין כמו לשבת בבית על כורסה נוחה, לצפות בסרט, לאכול חטיף פופקורן בטעם גבינה, וממש להרגיש כיף, רגע של שלווה ונחת עם טעימה מהסרטים….

כל הטעמים נבחרו והותאמו בקפידה ע"י מבחני טעימה נרחבים במגוון מגזרים וגילאים.

הקראנצ'יות ושילוב הטעמים המטריפים של הפופקורן במגוון הטעמים נותן הרגשה של טעם מוכר וטעים בכל ביס הגורם לגמור את השקית מהר מידי!

המוצרים לא מטוגנים (כן, כן בשונה מכל פופקורן שאתם מכירים), ללא גלוטן, טבעונים, ללא שומן טראנס, ללא חומרים משמרים, מכילים סיבים תזונתיים, והכי חשוב טעימים בטירוף!!

בראש סדר העדיפויות של החברה לספק מוצרי מזון ייחודיים ויצירתיים ככל האפשר, טעימים ואיכותיים, לרגש בכל מוצר ולספק התנסות וחוויה חדשה תוך שמירה והקפדה על אופי מוצרים בריאותי.

מגוון המוצרים מיוצרים בתנאים נאותים תחת פיקוח משרד הבריאות ותקני איכות מהגבוהים והמחמירים ביותר בארץ עולם ובכשרות פרווה-בדץ העדה החרדית לימות השנה.

חטיפי הפופקורן בטעמים מיוצרים בישראל, הכי גאווה כחול לבן, פופקולנד קונה את גרעיני הפופקורן מחקלאים מקומיים וכמו כן גם את שאר חומרי הגלם שכולם מיוצרים בארץ.

את חטיפי הפופקורנס פופקורן בטעמים תוכלו למצוא ברשת שופרסל וברשתות השיווק המבילות…

לצפייה במגוון המוצרים בקרו באתר פופקולנד: https://www.popcoland.co.il/products

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה