יום רביעי, 4 בדצמבר 2019

סדרה לטיפוח השיער מבית ג'ויה קוסמטיקס MOROCCAN PURE MAGIC

טיפוח השיער הוא חובה מבחינתי, במיוחד לאור העובדה שאני צובעת אותו כל שלושה שבועות , חשוב לי מאוד להשתמש במוצרים באיכות טובה וללא פראבנים ומלח, כבר תקופה ארוכה שאני נהנית מאוד מהמוצרים של חברת ג'ויה קוסמטיקס, גאווה כחול לבן, מוצרים מעולים שמאוד עוזרים לי לשמור על שיער מטופח, רך ומבריק, והכי חשוב שמסתדר ללא פן.


בימים אלו חברת ג'ויה קוסמטיקס יוצאת עם סדרה חדשה הנקראת בשם MOROCCAN PURE MAGIC ונחשבת לסדרת הדגל של ג'ויה, סדרה משובחת במיוחד, הסדרה מתבססת על שמן הארגן המופק מאגוזי עץ הארגן הגדל במרוקו. שמן זה נחשב לאחד השמנים הטובים ביותר בעולם, שמן הארגן הטהור עשיר בוויטמין E שמזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור,הוא מכיל גם חומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3, אומגה 6 ואומגה 9. שמן הארגן הטהור מצפה את השערה בשכבה המעניקה  לו ברק, מאחה קצוות מפוצלים ומסייע במניעת נשירת שיער אצל נשים ומחזק את השורשים.
אין ספק שהסדרה הזו בהחלט מביאה מקצועיות וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר כדי שטיפוח השיער יהיה משולם, במיוחד בזכות  הפורמולה העשירה בשמן ארגן, ויטמינים וחומצות שומן חיוניות. 

הסדרה מכילה שלושה מוצרים: שמפו, מסכה וסרום ,ומתאימה לכל סוגי השיער, ללא מלח וללא פראבנים, שהיתרון הענק לבעלות שיער צבוע ויבש, בכך שהשיער מסתדר נפלא, ומאוד עשיר בלחות וזוהר, כשהרחתי את הריח הנפלא של מוצרי הסדרה,התפעלתי מאוד מהניחוח, ריח מושלם, והכי חשוב גם אחרי שהשתמשתי והתנסתי , נשאר ריח מדהים על שערי, והשיער נשאר רך מאוד, זוהר, ומסתדר נהדר ללא פן, אני מאוד ממליצה להשתמש בכל המוצרים, שמפו , מסיכה וסרום, הסרום של הסדרה המרוקאית של ג'ויה נותן אפקט נוסף  לשיער וחשוב להשתמש בו כמוצר משלים ליום יום,לתוצאה מושלמת,

אין ספק שהסדרה המרוקאית החדשה של ג'ויה הולכת להיות אצלי קבוע בבית, כי חשוב לי מאוד להשתמש במוצרים מעולים ובמחירים סבירים, וגו'יה עונה על הצרכים שלי, אני ממליצה בחום אתם חייבים לנסות .

בימים אלה כל אחת יכולה להתנסות בסדרה החדשה ולנצל את ההטבות המוצעות רק החודש. 10% הנחה בנוסף למבצעים הקיימים באתר + דוגמיות התנסות לשלושה מוצרים מהסדרה, בלעדי באתר joya-act.co.il ועד לתאריך 31.12.2019 קוד הטבה : pure-moroccan
מצרפת לינק לרכישת הסדרה, ומידע על מוצרים נוספים:
https://joya-act.co.il/collection/moroccan-pure-magic/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה