יום שישי, 17 בנובמבר 2017

, רשת BBB מסעדות ההמבורגרים המצליחה בארץ, מגיעה לירושלים ופותחת סניף ראשון בעיר...

השבוע נסעתי עם בן זוגי היקר לירושלים התארחנו במלון המקסים  ibis  ירושלים מרכז העיר,  שממוקם ממש בלב הבילויים בירושלים מרחק פסיעה מכיכר ציון, רחוב יפו, רחוב הלל, אגריפס ועוד, הייחודיות של האזור זה שלל המסעדות, ובתי הקפה ולארוחת ערב יצאנו לבילוי כיפי במיוחד במסעדת BBB זוהי המסעדה הראשונה של הרשת שנפתחה בירושלים להנאת כולם.


את מסעדת BBB אני מאוד אוהבת, זוהי מסעדת המבורגרים ועוד שלל מטעמים שאף פעם אינה מאכזבת, המסעדה החדשה של הרשת שנפתחה ברחוב הלל בירושלים בהחלט מביאה איתה, אוכל מצויין, שירות מעולה, אהבתי את  השירות המהיר והיחס הנהדר לסועדים, המקום מזמין מאוד ובהחלט כיף לאכול שם.

המסעדה החדשה מעניקה חווית בילוי לכל המשפחה,  גם לצעירים עם בר קוקטיילים מגוון וגם לילדים קומה עם משחקים שנותנים זמן כיף, ובעיקר תפריט עשיר ומגוון של מנות בשריות,צמחוניות וטבעוניות, מנות גדולות וטעימות. 
זהו סניפה ה-26 של הרשת הפרוסה בכל רחבי המדינה, בעל כשרות בד"צ בית יוסף.
הסניף החדש,  מתפרס על כ- 420 מ"ר,חלל רחב והמעוצב, המחולק לשתי קומות, הוענקה תשומת לב ארכיטקטונית מוקפדת, וזאת על מנת להעניק מענה אופטימלי ואיכותי לקבוצות ומשפחות החוגגות בעיר ירושלים, ולכל המבקרים הבאים מחוצה לה.
לראשונה בעיר, BBB הירושלמית מציעה חדר משחקים, הממוקם בקומה העליונה של המסעדה, ומאפשר להורים להנות מחוויה קולינרית, בזמן שהילדים נהנים ומשתעשעים עם מגוון המשחקים והפעילויות שבו.
אורחי הסניף הירושלמי ייהנו ממועדון הלקוחות הגדול ביותר בענף המסעדות בישראל, המונה כ- 400,000 בתי אב. ומקנה לחברים בו 10% הנחה באופן קבוע,  צבירת נקודות, ומגוון פינוקים והטבות במועדים מיוחדים.
תפריט המסעדה כולל מגוון רחב של מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. בין השאר, מציעה המסעדה את קולקציית ההמבורגרים המיוחדים של רשת BBB, דוגמת 'לטינו בורגר', 'ג'מייקה בורגר', 'דאבל אמריקה בורגר', 'צ'ילי קון קרנה בורגר', 'המבורגר קצבים', 'כריך אנטריקוט', 'מרקט בורגר', 'גרין בורגר' ואחרים.
מאוד נהנינו ממנות מיוחדות שאני חייבת להמליץ לכם עליהן ואסור לפספס אותן שמגיעים למסעדת BBB בירושלים,מנת הדגל של המסעדה בורגוס רינגס, טבעות בצל טרי דקיקות בציפוי פריך טובלים אותן ברוטב איולי צ'יפוטלה ונהנים מכל ביס,הקריספיות והטעם פשוט מדהים.
כנפי BBB בציפוי פריך, עם רוטב צ'ילי מתוק ושומשום, כל כך טעים שאי אפשר להפסיק לאכול, הפריכות של הכנפיים מושלמת והתענגנו על כל ביס.
לצד הארוחה אני מאוד אוהבת לאכול סלט, BBB מציעה סלט פרגיות אסיאתי זהו חלק ממגוון סלטים שיש במסעדת BBB סניף ירושלים, הסלט טעים מאוד מכיל מגוון חסות,כרוב בשני צבעים,סלק,פפאיה,עגבניות שרי צבעוניות,ומעל פרגיות בטריאקי,בצל סגול,נענע,כוסברה וקשיו מתובל נהדר ומגוון את הארוחה.
בגזרת ההמבורגרים שזוהי ההתמחות של מסעדת BBB , ממליצה בחום על המבורגר קצבים מנתחי בקר מיוחדים, עם בצל פריך,אורגולה, ותוספת מיוחדת שעושה טעם מדויק ונהדר ריבת בצל ביין אדום ואיולי חרדל, מנה מאוד מיוחדת בטעמה, בנוסף יש גם את המיני המבורגר שמגיעים עם בשר טלה, אנטריקוט ובקר, אפשר להנות מכמה סוגים במנה אחת.
ואיך אפשר בלי קינוח כדי לסיים את הארוחה הנהדרת הזו, הזמנו פרופיטרולים במילוי גלידה בטעם וניל, עם רוטב גנאש שוקולד חם, אי אפשר להאמין שזוהי מנה פרווה, טעימה מאוד מאוד...
כמו כן, מציעה המסעדה מגוון מנות עוף מיוחדות,בנוסף, כולל התפריט פתרונות לקהל המקפיד על מנות ללא גלוטן.
בר המסעדה מציע מבחר עשיר של משקאות איכותיים וקוקטיילים, ביניהם קוקטייל הדגל הירושלמי "ביג קוקטייל', המוצע כקוקטייל זוגי.
ציפורי הלילה בעיר הבירה ייהנו מתפריט לילה ייחודי, המוגש מדי לילה, כל השבוע, בין השעות 23:00-03:00. תפריט הלילה מעניק הטבה מיוחדת ומחירים ייחודיים לחברי מועדון הלקוחות.
היה ממש כיף מצפה כבר לבקר שוב במסעדה הנפלאה הזו,
 BBB ירושלים
כתובת: הלל 35 ירושלים   טלפון להזמנות: 02-6744479 
שעות פתיחה: ימים א'- ד' 11:00- 03:00,  יום ה' 11:00-0400 ,שישי 11:00- שעתיים לפני כניסת שבת ,
מוצ"ש משעה אחרי צאת שבת עד 04:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה