יום חמישי, 7 ביולי 2022

נקודת מפגש אירועי סוף השנה בשנקר : מפגשים וסיורים מודרכים לקהל הרחב בהם יחשפו תוצרי המחלקות 7-18 ביולי, 2022

החל מה-7 ביולי 2022, יפתחו באופן רשמי אירועי סוף השנה בשנקר, במסגרתם יערכו מפגשים וסיורים מודרכים לקהל הרחב, בהם יחשפו תוצרי המחלקות, בהחלט זמן נהדר להגיע ולהתרשם ממגוון האומנות המרהיבה, מומלץ לכל המשפחה, אומנות במיטבה, אני הגעתי היום גם לראות את מיטב העבודות סיום והתפעלתי מאוד, אומנות מרחיבה את הנשמה, במיוחד אחרי שנתיים של סגרים של קורונה, ועכשיו בימי הקיץ החמים, כיף לסייר, לראות, ולהנות.

אירועי סוף השנה של שנקר מאפשרים להכיר מקרוב את היוצרים, היזמים והאמנים של מחר ולהתרשם מיכולותיהם ומהישגיהם, כמו גם להתוודע למגמות ותהליכים עכשוויים של עולם העיצוב וההנדסה המקומיים והבינלאומיים.

נקודת המפגש היא חלק מרכזי בתפיסה האקדמית של שנקר: מפגש בין עיצוב להנדסה, בין אמנות לעיצוב, בין אדם לאדם, בין אדם למכונה, בין היד לחומר, בין מלאכת היד לטכנולוגיה, בין טקסט לדימוי.

השנה, בשלהי מגפת הקורונה אנו מתבוננים בנקודת המפגש בין הסטודנט למוסד האקדמי – המקום בו הוא לומד. האם ההסתגרות בבתים והלמידה מרחוק השפיעה על צורת המחשבה של הסטודנטים, על הנושאים שבחרו לעסוק בהם במסגרת פרויקט הגמר, על הדרך שבה הם נגישים לחומר, לרעיון, לתהליכי עבודה ודרכי פיתוח?

האם היציאה מהבית ונקודת המפגש המחודשת פנים מול פנים עם המרצים, כיתות הלימוד, הסדנאות וההפריה ההדדית שמתקיימת תדיר באמצעות למידה משותפת הוסיפה נדבך  לתהליך המחשבה והיצירה?

מגפת הקורונה חידדה וקרבה את נקודת המפגש בין הפרט לעולם בו הוא חי, הבידוד וההבנה שהעולם אינו חסין ויציב לעד הוכיחה שוב כי מעצב, אמן או מהנדס, הם מקצועות שהעולם זקוק להם בשעת צרה, כמו גם לדרך החשיבה שלהם וליכולות המקצועיות הנרכשות בלימודי התואר.

אירוע הפתיחה יתקיים ב- 7 ביולי, 2022, בשעה 20:00 | הכניסות מהרחובות אנה פרנק 12 וידע העם 8, רמת גן

ימים ושעות פתיחת התערוכות לקהל הרחב: 7-18 ביולי 2022

בית הספר לאמנות רב-תחומית: בניין עלית/רחוב ז'בוטינסקי 8, רמת גן

ימים א' – ה'  11:00 -20:00 |יום ו' 10:00 – 13:00

מחלקות העיצוב, ההנדסה ובית הספר להנדסאים: בניין פרניק – רחוב אנה פרנק 12, רמת גן / בניין מיטשל – רחוב ידע העם 8, ר״ג

ימים א' – ה'  10:00 -22:00 | יום ו' 10:00 – 13:00

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה