יום רביעי, 18 בספטמבר 2024

שנה טובה ובריאה! "תבואות" השיקה סדרת קמחי דגנים וקטניות ללא גלוטן, 100% רכיבים טבעיים, ממפעל בעל תקן GMP בסדרה 7 קמחים: חומוס, עדשים כתומות, כוסמת ירוקה, טף, תירס, אורז מלא ואורז לבן

חברת "תבואות" השיקה סדרת קמחי דגנים וקטניות ללא גלוטן, 100% רכיבים טבעיים, ממפעל בעל תקןGMP . הסדרה כוללת 7 קמחים שכל אחד מהם הוא 100% מהמוצר, ללא תוספות ותערובות. בסדרה: קמח חומוס, קמח עדשים כתומות, קמח כוסמת ירוקה לא קלויה, קמח טף, קמח תירס, קמח אורז מלא וקמח אורז לבן. תבואות (משנת 2007) מתמחה במזון טבעי ואורגני.

קרדיט צילום: אייל גרניט

הקמחים בסדרה מאפשרים לכל מי שנמנע מגלוטן ובהם חולי צליאק ורגישים לגלוטן, שוחרי בריאות, צמחונים, טבעונים ופודיז המעוניינים לגוון את מזונם – לצרוך בבטחה קמחים שהם בוודאות ללא גלוטן. דרך מצויינת להכין מטעמים לארוחות חגי תשרי וכמובן גם בכל ימות השנה.

סדרת הקמחים החדשים של חברת תבואות, פשוט וואו מבחינתי, יש בהם כל כך הרבה יתרונות תזונתיים, ומגוון אפשרויות להכנה ביתית קלה וטעימה, בשנה האחרונה אני שומרת על תזונה מאוזנת ומשתדלת לאכול יותר בריא ומאוזן, והגיוון הרב בקמחים הללו, פשוט נהדר ותורם רבות. הכנתי עם קמח העדשים הכתומות של חברת תבואות,

קרקרים מעדשים כתומות, יצא ממש טעים,הוספתי ליד גבינת לבנה עם שמן זית וזעתר,ויצא מושלם הכנה מאוד פשוטה וקלה, אני מצרפת את המתכון להנאתכם.

רכיבי המתכון – כוס וחצי עדשים כתומות, כפית מלח שטוחה, כפית אבקת שום, כפית פפריקה מתוקה, כף זרעי ציה, כף גרעיני חמניה, כף שומשום, כף שומשום שחור, רבע כוס שמן זית, חצי כפית אבקת אפייה, חצי כוס מים, מחממים תנור לחום 180 מעלות על מצב טורבו, מערבבים בקערה את  קמח עדשים, מלח, אבקת שום ,פפריקהואבקת אפייה, מוסיפים שמן זית ורבע כוס מים, ומערבבים היטב, ומוסיפים בהדרגה את המים שנשארו, מוסיפים זרעי ציה, גרעיני חמיה, ושומשום, ומאחדים לכדור, שמים נייר אפייה משומן ועליו את מה שהכנו, ומעל נייר אפייה נוסף, ומרדדים עם מערוך לעובי אחיד ודק, מסירים את הנייר אפייה מעל, חותכים לקוביות, ומכניסים לאפייה של 20 דקות עד להשחמה, ונהנים.

הקמחים מתאימים להכנת מגוון מאכלים מכל העולם, בהם פשטידות, פנקייק, לביבות, עוגיות, קרקרים, בלילות, לחוח, טורטיות, פיצות, עוגות, לחמים, פיתות ועוד. מה תכינו? ועם איזה קמח?

בסדרה:

קמח חומוס, מזוהה עם המטבח הפרסי, ההודי, המזרח תיכוני, האיטלקי ומדינות בדרום אמריקה

קמח עדשים כתומות, מזוהה עם המטבח ההודי והמזרח תיכוני

קמח כוסמת ירוקה לא קלויה, מזוהה עם המטבח המזרח אירופאי

קמח טף, מזוהה עם המטבח האתיופי

קמח תירס, מזוהה עם המטבח הרומני והצפון אמריקאי

קמח אורז מלא, מזוהה עם המטבח האסיאתי וההודי

קמח אורז לבן, מזוהה עם המטבח האסיאתי

משקל אריזה: 400 גרם.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות שדות נגב ובהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

מחיר: 12:90 – 14.90 ש"ח.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה