יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

זמן קריאה – "לחיות בלי אמא" איך להתגבר על משברים ולהפוך לאדם עוצמתי מאת מרסל אפרת כהן….

מכירים את זה שהאדמה נשמטת לכם מתחת לרגליים?

שהחיים חילקו לכם את הקלפים הכי גרועים בחבילה?

את הרגע הזה בו הרגשתם שסוף העולם הגיע, הייאוש התגבר והבדידות איומה?

עצרו! הגעתם למקום הנכון.

נשמו עמוק, כי החיים שלכם הולכים להשתנות לטובה.

הספר "לחיות בלי אמא" מאת מרסל אפרת כהן,  ספר נהדר עם כלים ממשיים, להפוך את המשבר הכי גדול – לעוצמה שנועדתם להיות, מסוג הספרים אשר תורמים לכל אחד לקבל השראה וכלים להתמודדות עם משברים, אהבתי מאוד את הקטעים על סיפור חייה המורכב של מרסל אפרת כהן, ואת השילוב של קטעי ההעצמה המותאמים לסיפורה, ויש פה הרבה ייחודיות, כי שילוב סיפור אישי ותחנות חייה והתובנות והכלים שהיא השתמשה בהם כדי להפוך לאישה מאושרת ושלמה, יכולים מאוד לעזור ללמידה והתמודדות עם החיים.

מרסל אפרת כהן, מומחית ליציאה ממשברים, אובדן, טרגדיות ושינויים פתאומיים שנכפו עלינו.

כשהייתה תינוקת בת 8 חודשים בלבד, איבדה את אמא שלה, הדבר הכי קרוב אלייה, ובכך איבדה את האמון בעולם, באנשים סביבי ובעצמי.

היו לה את  כל הסיבות להיכשל – יתומה, בת יחידה, מעוטת יכולת משכונת פשע, תרבות משפחתית מתקרבנת ובנוסף לאלה, הרגישות היוצאת דופן שלי ונזקקות להמון חיזוקים ותשומת לב.אבל היא  הצליחה בגדול.

בספר הזה היא חושפת את כל הדרך שלה מלמטה בכל תחנות חייה, ללא דמות אם, ומשתפת את הקורא בכלים שהפכו אותה  מאושרת מבפנים, אישה עצמאית בעלת ביטחון ודימוי עצמי בריא, תודעת שפע והצלחה כלכלית.

הספר הזה , גורם להתחזקות והבנה שהרבה ניתן לשינוי בכח הרצון, והרבה אמונה פנימית במי שאתם, הספר נועד לתת כוח, השראה וכלים לראות את האור, היכן שיש הכי הרבה חושך.

מרסל אפרת כהן (34) היא סופרת, שחקנית, מנחה, מנטורית, אשת עסקים ועיתונאית ספורט לשעבר. מרסל משמשת כמנטורית בעזרת הכלים שרכשה: טיפול בתנועה במכללת וינגייט, טיפול בהתמכרויות בשיטת "12 צעדים" במכללת שורשים, NLP במכללת "NLP לשם שינוי", NLP PRACTITIONER בהנחיית יוסי קדמי. מתמחה בתחומי התקשורת הטלוויזיה והבמה, ונותנת שירותים במשחק טלוויזיוני ותיאטרלי, שידורי רדיו, הנחייה והפקה. בעלת חברה בע"מ הכוללת בתוכה את "תיאטרון המעיין הקסום" – חוגי תיאטרון, המונה כ-100 שחקנים. שיחקה בסדרות ופרסומות, ביניהן הסדרה "השנים הכי יפות" ופרסומת ל"אלטשולר שחם". בהיותה שדרית ועיתונאית ספורט בידיעות אחרונות ורדיו צפון, ראיינה את "בופון" השוער האיטלקי, וכתבתה התפרסמה בעיתון AS הספרדי.

״ספר חובה לכל מי שחוו אובדן ומשבר בחיים ורוצים כלים פרקטיים להתמודדות בהווה ועם משברים עתידיים. וגם לרוצים לשמור תמיד על אופטימיות וחשיבה חיובית, גם כשהעולם סוער בחוץ. מרסל בחוכמתה וברגישותה מפליאה לתאר את סיפור חייה המורכב והמרתק שמספק הצצה לפריפריה החברתית והכלכלית בישראל, עולם העסקים, אהדה לקבוצות כדורגל, הטרדות מיניות, יחסים בין דוריים ועוד."

– ד״ר עו״ד יניב זייד – ״דוקטור שכנוע״ – מומחה בינלאומי לשיווק ומכירות.

״ביוגרפיה נוקבת הכתובה בכאב ובכנות, הופכת את הסיפור האישי כל כך של מרסל אפרת כהן לכאב של כולנו, ולא רק אלה שאיבדו אמא בגיל רך. סיפור כתוב היטב, מנומק, עלילה טרגית, שאלמלא היתה ביוגרפיה אישית הנטועה במציאות אמיתית, ניתן היה לטעות ולחשוב שמדובר בעלילה ספרותית מומצאת היטב. היכולת לגעת ברגש מחד גיסא, ולשמור על מקום המספר האובייקטיבי מאידך גיסא, הופכים את סיפורה של מרסל לחיות בלי אמא, לספר מרתק המתמודד בהצלחה בקריטריונים ספרותיים מובהקים״.

– ד״ר גבי זהר, עו״ס קליני, עורך ומגיש תכנית התרבות ״זהר צפוני״ ברדיו צפון.

הספר: לחיות בלי אמא

מאת: מרסל אפרת כהן

ז'אנר: פרוזה

הוצאה לאור: סטימצקי

151 עמודים, 92 ש"ח

שנת הוצאה לאור: 2024

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה