יום רביעי, 12 באוגוסט 2020

זמן קריאה "שוש, אהבה מאוחרת" מאת יפה פייגן-רייך...

"שוש, אהבה מאוחרת" הוא רומן ארוטי שנכתב על ידי יפה פייגן-רייך, המוציאה אותו בגיל 83 ומוכיחה לנו שאפשר ובכל גיל, הרומן עוקב אחר חייה של שוש הגיבורה, שרוצה מהחיים יותר, הספר חושף את הקושי וגם את האומץ לצאת בעקבות האהבה למרות הגיל המתקדם, הפחד מלרצות ולחשוק והצורך הבלתי פוסק לאהוב, לחשוק ולחוות את החיים עד תום.

 
"שוש, אהבה מאוחרת" עוקב אחר סיפורה של הגיבורה שרוצה יותר מהחיים, מחפשת אהבה, אינה מוכנה לוותר או לפחד ממנה ויוצאת למסע על אף חששותיה וספקותיה במטרה למצות את חייה עד תום. ספר על אהבה וסקס בקו תל אביב - ניו יורק.
הספר המקסים בהחלט מוכיח שאין גיל לאהבה, ובכל גיל אדם זקוק לזוגיות, לחיבוק, לחום, קראתי בהנאה מרובה את הספר הזה, ונשבתי בסיפורה של שוש שמחליטה לוותר על הפחדים, להחליט למרות הקושי הבריאותי שהיא הולכת בעקבות האהבה גם אם זה לא מוצא חן בסביבתה הקרובה, והיא חושבת על הכאן והעכשיו, ומחליטה שאת השנים שנותרו לה לחיות היא תמצה עד תום, למרות המכשולים בדרך, והאתגרים, היא הולכת בדרך בה בחרה, ספר נפלא עם הרבה הבנה מעבר על החיים, ועל משמעות האהבה והתשוקה.
יפה פייגן-רייך שוברת כל מוסכמה אפשרית, בספרה החדש "שוש אהבה מאוחרת", שנכתב בגיל 83 טווה עלילה ארוטית שמזכירה לנו שאף פעם לא מאוחר. היא מתוודעת למייק ללא ידיעה על הקשר שלו לבעלה שנפטר בעברו ובעקבות האהבה שניצתת בין השניים יוצאת למסע רבוי בחששות וספקות. היא מפקפקת במייק ומתרחקת ממנו, ובאותה נשימה זקוקה לו לצדה. היא נזכרת בעברה ומתוך כל מה שהיא חוותה היא החליטה להשיג את כל האהבות שהיו לה, גם עכשיו בגילה
זהו הרומן השני של יפה פייגן. בשנת 1996 פרסמה את הספר "הם שחקו ברכבות חשמליות" רומן ריגול בלשי המתרחש בפריז של שנות השישים היא סופרת למבוגרים וילדים, מציירת וכותבת מוזיקה. היא נולדה בחיפה ב-1936 למשפחה מכובדת – נצר למשפחת אברבנאל, אם צרפתייה ואב אוסטרי. סבה – ד"ר וילהלם רייך, היה ציר בקונגרס הציוני הראשון בבאזל והכיר טוב את חוזה המדינה בנימין זאב הרצל והיא קרובת משפחה של הסופר הנודע ליאון פויכטוונגר.
הספר: שוש אהבה מאוחרת
מאת: יפה פייגין - רייך
מחיר: 89 ₪ , 166 עמודים
להשיג בחנויות הספרים ובטלפון:
077-750-8086 
הוצאת מדיה 10

תגובה 1:

  1. טיילתי בספר כמו בסרטת מקסים, מרתק, נועז.
    מומלץ בכל לב.
    קריאת הספר, רגע של קסם.

    השבמחק