יום ראשון, 22 במרץ 2020

זמן קריאה - רומן אירוטי חדש שהוכתר לרב מכר ברשימת הניו יורק טיימס: עד טרוור מאת אורורה רוז ריינודלס

תכירו את הרומן האירוטי החדש "עד טרוור" מאת אורורה רוז ריינולדס,הוכתר לרב מכר ברשימת הניו יורק טיימס,אין ספק שקריאה בימי הקורונה ממש מועילה וגם מעבירה את הזמן, הרומן "עד טרוור" בהחלט גרם לי לקרוא בהנאה ולהכנס לסיפור של ליז וטרוור, ליז היפה גם מבפנים וגם מבחוץ, בעלת לב זהב , בחורה שאוהבת לעזור מכל הלב, וטרוור השרמנטי שכל אישה בעיר רוצה אותו אוהב את ליז, ורוצה להגן עליה בכל מחיר מהבחירה שלה לעבוד במועדון חשפנות, הוא לא יודע שמאחורי הבחירה הזו יש דברים מתחת לשטח...

טרוור מייסון תכנן מראש את חייו ,להצליח בעסק המשפחתי ולעשות חיים בלי להתחייב לאף אחת במשך כמה שנים, עד שיתמסד, אבל אז הוא פוגש את ליז,  ליז הייז היפה, הביישנית וכל מה שהוא עשוי היה לחלום עליו... אבל היא לא מתאימה לתוכניות שלו.
לאחר שהוא דוחה אותה ופוגע בה קשות, ליז מחליטה להמשיך בחייה, אבל טרוור לא מצליח לוותר עליה, ונראה שככל שהוא מנסה להתרחק ממנה, כך הרגשות שלו כלפיה נעשים עזים יותר.
לליז הייז נמאס לחכות לטרוור, והיא לא רוצה שהוא ישבור שוב את ליבה, אבל טרוור לא מאפשר לה לשכוח אותו כשהוא שב ומפלס את דרכו לחייה.
האם טרוור יצליח להוכיח לה שהוא ראוי לכך שהיא תתאהב בו שוב, והאם הוא יהיה מוכן לשנות את תוכניותיו כדי להכניס אותה אל תוך ליבו?

כתבה: אורורה רוז ריינולדס, מחברת הספר "עד נובמבר" שכיכב ברשימת רבי המכר של  USA   TODAY .
רומן אירוטי: עד טרוור
מאת: אורורה רוז ריינולדס
כריכה רכה
224 עמודים
מחיר: 98 שקל
הוצאת ספר לכל
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט:
www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה