יום חמישי, 13 בפברואר 2020

זמן קריאה - מקום מחסה מאת נורה רוברטס...

מקום מחסה מאת נורה רוברטס (האגדית!!!), סיפור עוצמתי ומותח על רגש ועל גבורה, יש משהו בספרי מתח שגורמים להמשך אל הספר ולנסות לגלות פרטים על המשך ההתרחשויות, הספר החדש שכתבה נורה רוברטס, מכניס את הקורא לסקרנות ומתח עד לסוף הקריאה, ונורה רוברטס ממשיכה להוכיח שהיא סופרת מדהימה גם עם הספר מקום מחסה,הספר מביא בצורה מאוד דומה את מקרה הרצח בארצות הברי כתוצאה מירי, והמציאות עולה על כל דמיון בספר המתח הזה, זהו ספר שלא תרצו להניח בצד עש שתסיימו אותו בשקיקה, מומלץ מאוד.

זה היה ערב טיפוסי בקניון בפורטלנד, מיין. שלוש חברות בנות עשרה חיכו שהסרט יתחיל, בחור פלירטט עם בחורה שמכרה משקפי שמש, ואימהות ערכו קניות כשילדיהן עימן. ואז הגיעו היורים.
הכאוס והטבח נמשכו שמונה דקות לפני שהם נורו למוות. אבל אלה שהיו שם, יחיו את הזוועה לעד. בשנים הבאות אחד מהם יקדיש את חייו לקריירה בתחום אכיפת החוק. מישהי אחרת תסתגר בתוך עצמה בניסיון לקבור את הזיכרון של הסתתרותה בתא שירותים, כשהיא אוחזת בייאוש במכשיר הטלפון שלה; כך עד שתמצא דרך לצקת את רגשותיה ליצירות האומנות שלה.

בעוד הניצולים מתאוששים אט-אט, מוצאים מחסה ובונים את עצמם מחדש, הם מגלים שבחורה אחת - שלא הייתה מרוצה ממחיר המוות בקניון - ממתינה במארב, והפעם ייתכן שלא ימצאו מחסה.
הספר: מקום מחסה
מאת: נורה רוברטס
453 עמודים, 98 ש"ח
הוצאת אור עם
להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט
www.bookme.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה